vineri, 13 mai 2011

Mister şi groază... a dispărut postarea!

Ieri am postat pe blog un articol plin de amărăciune, în care descriam evenimentede din dimineaţa zilei, la demolarea casei Rosetti Soleşti. Networked blogs au anunţat articolul pe FB şi pe alte site-uri. O mulţime de oameni l-au citit.
Azi articolul a dispărut de pe blog.
Nu am nici o explicaţie.
Dar am în schimb textul şi fotografiile.
Aşa că mă va mai costa ceva muncă, dar îl voi posta din nou pe blog.
Dacă poate cineva, mai priceput decât mine în ale blogurilor, să-mi dea o explicaţie a acestei dispariţii bizare, îi voi fi foarte recunoscătoare.

2 comentarii:

Nicole68 spunea...

Cred ca este un "prank".

Liliana Chiaburu spunea...

Se poate sa fie vorba despre o problema aparuta pe mai multe bloguri de la Google, adica disparitia postarilor din ultimele zile si reaparitia lor la un moment dat.
Sper ca si aici sa fie vorba despre acelasi lucru!