vineri, 8 iunie 2012

Banii lui Nicușor Dan

Vedem cu toții orașul împestrițat cu afișe electorale și nu ne mai întrebăm cum de se poate: politicienii nu sunt ca noi, oamenii normali, ei au bani (citește milioane de euro) să umple orașul cu afișe. De asta nu sunt afișe cu Nicușor Dan: el e om normal, ca noi, nu are milioane. Puținul pe care îl are pentru campanie are surse vizibile și mărturisibile. Donații (benevole, din entuziasm sincer, nu ca urmare a unui șantaj, ca la alții). Pentru cei care vor să se convingă, iată o postare de pe blogul bunei noastre prietene Sarah în România, în care unul dintre cei care îl doresc ca primar pe Nicușor Dan face publică sursa modestelor fonduri de campanie ale acestuia. Mulțumim, Alexandre Almăjeanu! Mulțumim, Sarah!

"Suntem mai mulți decât cred ei", by Alexandre Almajeanu - Votez pe Nicusor Dan!

nicusor(Image source)
"Nu am ca obicei să comentez politica din România. Pentru că nu urmăresc politica din România. Ca mulți din România și ca mulți români din afara ei, nu mă simt reprezentat de o femeie sau un bărbat politician nici în țară, nici în cadrul Parlamentului European.
Dar dacă nu ne ocupăm de politică, se ocupă ea de noi. Și, din păcate, știm cum.
De data aceasta, este vorba despre București, orașul unde m-am născut și unde revin cu plăcere, o dată pe lună. De fapt mă face de două ori fericit Bucureștiul: prima oară când mă întorc și a doua oară… când plec. Plec ușurat să știu că mă îndrum spre altă capitală europeană, unde pot merge pe trotuar, unde nu mă tem că un cățel l-ar putea mușca pe copilul meu și unde am alternative adevărate pentru a nu circula cu mașina.
Dar și Bucureștiul ar putea fi un oraș adevărat european. Este vorba de voință, de oameni și, din când în când, de alegeri.
Nu am ca obicei să mă laud cu banii pe care îi donez. Dar de data aceasta este vorba de Nicușor Dan. Și cum citesc așa de multe neadevăruri în jurul lui, am decis să scriu public că fac parte din cei, numeroși, care au donat pentru campania lui. Mulți bani pentru o țară ca România, dar puțini bani având în vedere ce posibilități au cei care «fac» de 23 de ani politică în România. Bani de dat, când ai, este cel mai simplu; cel mai frumos este tot timpul, prețios, pe care l-au dat, îl dau și îl vor da toți voluntarii care cred că și capitala României se poate schimba.
Suntem mulți români în afara țării care l-am vota pe Nicușor Dan, dacă am putea și care ne dorim să revenim într-un București schimbat.
Suntem mai mulți decât cred ei."

Niciun comentariu: