marți, 10 iulie 2012

Doctoratul pentru toți

Ia te uită ce primesc azi pe e-mail!

A call for nomination: Ph.D
Good afternoon Vremea
Are you getting turned down time and time again for the job of your dreams because you just do not have the right letters after your name?

Teach your prestige today, it is not necessary to wait for tomorrow, we will confirm your qualification
You want the fast and effective decision, we will help you.
Bachelors, Masters and PhD's available in your field! Eliminates classrooms and travelling.

We wait your calls of 7 days to week and 24 hours a day, We send the certificate to all countries
Dial in USA 1603-509-2001 and outside USA.: +1-603-509-2001 and get more information about d@gree of your dreams! You don’t need to study or worry about passing those boring exams! You don’t need to attend the lectures! 


Do you like this idea? Want to know more details? Then contact us or leave a voicemail with your Name and contact Phone Number. (with country-code)

Pentru persoanele care nu citesc Shakespeare în original, mă simt datoare să explic că o doamnă necunoscută mie mă îndeamnă ca, dacă am cumva nevoie de vreun titlu academic, să mă adresez ei cu încredere.

De ce să nu capăt postul dorit, doar fiindcă n-am un titlu? Numai un telefon să le dau, că-mi trimit ei imediat ce diplomă vreau: de bac, de master, de doctor. Și nu de ici de colo, ci din America!

Nu-i nevoie nici să învăț, nici să-mi fac griji pentru examenele plicticoase. Nu trebuie nici măcar să merg la cursuri! Au diplome disponibile pentru ce specialitate vreau! Fără școală, fără să trebuiască să mă duc cine știe unde. Mi-ar plăcea?

Ei, dacă mă gândesc bine, n-ar fi rău!
În sfârșit, calea spre postul de prim ministru mi-e deschisă: mă fac doctor cât ai clipi!

6 comentarii:

Oti spunea...

Mda, ispititor :))

Romulus Cristea spunea...

Sunt doar niste anunturi. astfel de diplome nu au nici o valabilitate. Daca va inchipuiti ca puteti obtine vreuna din diplome care sa fie si recunioscute va inselati amarnic oricati bani ati da. In plus, aflati acum, orice diploma obtinuta in strainatate, daca nu exista acord bilateral, o puneti rama si atat. Altfel, trebuie sa o echivalati. Inclusivo diploma de Bacalaureat obtinuta afara nu face doi bani in tara de bastina fara echivalarea de studii sau acord bilateral. Procedura e valabila oriunde in lume. Vezi cazul Funeriu, de exemplu.

silvia.colfescu spunea...

Evident ca e o smecherie demna de dispret. O asemenea diploma e valabila cam tot atat cat o diploma de doctor copiata dupa diverse carti...
Iar cand descoperi ca un prim-ministru (nu al unei tari bananiere, ci al unei tari membre a Uniunii Europene)si-a copiat peste un sfert din lucrarea de doctorat... parca nici postul acelui prim-ministru nu ti se mai pare atat de valabil.

Dan Amza spunea...

Ca să aveţi acoperire, vă trebuie şi o teză de doctorat. PLAGIEZ TEZE DE DOCTORAT, 10 Euro/pagina pentru plagiatul comun (copy/paste), 25 Euro/pagina pentru plagiatul „inteligent”, pe care nu-l vor recunoaste nici macar autorii operelor originale. Pentru mituirea membrilor Comisiei de etica din Ministerul Educaţiei, preţurile se dublează. Deviza noastră este: JOS GHILIMELELE!

Oti spunea...

Mă înscriu, dle Amza. Îmi tb cam 200 de pagini de "plagiat inteligent". Mă scuzati, știu ca nu agreati, am folosit ghilimele. ;)

.... spunea...

Toate mulțumesc lui Dumnezeu atotputernic pentru că l-a adus pe Dr. DAWN să-mi salveze căsnicia, soțul meu a început să se poarte ciudat, să înșele și să bea făcând tot felul de lucruri, am încercat să caut ajutor din diferite locuri, dar nimic nu a funcționat până l-am întâlnit pe Dr. DAWN, care m-a ajutat și acum căsnicia mea este dulce, plină de dragoste și fericire. Dacă aveți căsătorie, relație sau fertilitate E.T.C, contactați Dr DAWN, el vă va ajuta cu siguranță: WhatsApp +2349046229159